Tigra - účetnictví, personal outsource, software
účetnictví a daňové poradenství účetnictví a daňové poradenství

ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÉ PORADENSTVÍ

Jsme spolehlivý partner pro bezstarostné vedení účetnictví a daňovou evidenci. Jaké jsou výhody externího zpracování účetnictví oproti internímu zaměstnanci? Naše účetní firma se vyplatí.

Výhody externího vedení účetnictví:

Spolehlivost

  • Účetní firma je plně zodpovědná za případné škody x Zaměstnanec kryje škody pouze do 4,5 násobku průměrné mzdy
  • Jsme pojištěni na profesní odpovědnost
  • My a tím pádem ani vaše účetnictví si nebere dovolenou. Bez odkladů vyřešíme naléhavé situace

Finance

  • Za účetní firmu neodvádíte zdravotní a sociální pojištění, nemusíte ji neustále vzdělávat a vybavovat, proto se vám cena za vedení účetnictví výrazně sníží
  • My jsme plátci DPH, což uplatníme ve vašem účetnictví v odpočtech, vedení účetnictví je totiž daňově uznatelný náklad

Pohodlí

  • Zpracování účetnictví naší firmou výrazně zjednoduší vaši administrativu
  • Pro vaše doklady si přijedeme, můžeme vést účetnictví i u vás
  • Nevyžadujeme žádný specifický software, adaptujeme se na jakýkoli účetní systém, případně máme svůj účetní program
  • Sledujeme změny v zákonech

Diskrétnost, zodpovědnost a přání klienta na prvním místě jsou samozřejmostí.

Účetní služby externí vedení účetnictví

Vedení podvojného účetnictví se vším všudy

Podvojné účetnictví musí vést podnikatelé zapsáni do obchodního rejstříku, podnikatelé, kteří měli za loňský rok obrat vyšší než 25 milionů Kč a podnikatelé, kterým to ukládá zvláštní předpis. Samozřejmostí je zpracování daňového přiznání a účetních uzávěrek.

Daňová evidence

Daňovou evidenci musí vést podnikatelé, kteří nemají zákonnou povinnost vést podvojné účetnictví. Poskytujeme komplexní vedení daňové evidence včetně zpracování daňového přiznání.

Účetní poradenství

Potřebujete při vedení účetnictví poradit? Obraťte se na nás.

Účetní dohled

Potřebuje váš interní účetní dohled nebo vedení? Je možné domluvit i průběžnou kontrolu účetnictví.

Mzdové účetnictví

Správné zpracování mezd je v účetnictví stěžejní. Kromě samotného výpočtu mezd zařídíme také veškerou evidenci vztahující se k mzdové agendě, evidenci zaměstnanců u zdravotních pojišťoven, OSSZ a evidenční listy zaměstnanců.

Zastoupení zákazníka před úřady státní správy a zdravotními pojišťovnami

Na základě plné moci budeme jménem klienta jednat s finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení, zdravotními institucemi a dalšími úřady.

Zastoupení zahraničních subjektů v daňových řízeních

Zastoupíme zahraniční subjekty registrované k dani v České republice. Pomůžeme jim zamezit dvojímu zdanění, zastoupení zahraničních pracovníků před správou sociálního zabezpečení.

Finanční analýza

Zjistíme, jaké činitele a jak ovlivnily aktuální finanční situaci vašeho podniku.

Zajištění služeb daňového poradce

Zprostředkujeme vám poradenství v oblasti daní. Daňový poradce vám může zařídit například odklad termínu podání daňového přiznání.

Informování zákazníků o změnách v zákonech a jejich aplikace v praxi

Sledujeme všechny aktuální novinky ze světa účetnictví, daní, mezd a dalších důležitých oblastí pro finance vašeho podnikání. Kromě toho, že veškeré novinky okamžitě zapracujeme do vedení účetnictví, naši klienti jsou o nich s dostatečným předstihem informováni.

Upozorňování na placení daní a záloh na daně (daň z příjmu, DPH, silniční daň atd.)

Klienta dostatečně dopředu obeznámíme s výší vypočtených daní a termínem jejich splatnosti.

Napadají vás další účetní služby?

Potřebujete v účetnictví službu, která není ve výčtu? Kontaktujte nás a něco vymyslíme.

Externí vedení účetnictví s firmou Tigra

Přizpůsobíme se požadavkům klienta. Plně respektujeme míru jeho zapojení do vedení účetnictví. Nejčastější formy spolupráce jsou:

  • Zákazník nám předá doklady, naše společnost je všechny zkontroluje a zadá do systému. Následně zákazníkovi zašle výkazy dle jeho požadavků.
  • Zákazník vloží doklady do systému dle pokynů, naše společnost je zkontroluje a zaúčtuje. Následně zákazníkovi zašle výkazy dle jeho požadavků.
  • Zákazník vede účetnictví na svém programu, naše společnost k němu pravidelně dojíždí a veškeré doklady zkontroluje a zaúčtuje.

Povinnosti klienta

Lidé z účetní firmy Tigra udělají pro hladký průběh vedení vašeho účetnictví vše. Bez spolupráce klienta to však nebude možné. Co se od něj očekává?

  • Objednatel odpovídá za to, že veškeré účetní doklady předávané zhotoviteli budou odpovídat skutečnosti a budou v souladu s příslušnými právními předpisy
  • Pokud bude poskytovatelem upozorněn na závady v předaných účetních dokladech nebo jiných dokladech, zavazuje se objednatel řídit se tímto upozorněním a doklady přeracovat nebo doplnit
  • Objednatel se zavazuje předávat doklady ke zpracování vedení účetnictví ve smluveném termínu

 

FlexiBee – účetnictví pomocí cloudu

Naše společnost využívá účetní program FlexiBee od firmy FlexiBee Systems s.r.o. Program FlexiBee podporuje operační systémy Windows, Linux a Mac OS X bez rozdílu. Všechny podporované systémy jsou si rovnocenné a je možné je měnit. Podporovaná kombinace je například server s Linuxem, stanici s Windows a notebook s Mac OS X.

Naše společnost nabízí vedení účetnictví v programu FlexiBee online prostřednictvím cloudu. Firma FlexiBee Systems s.r.o. se stará o kompletní provoz služby.

  • Jde o moderní způsob provozu serverů, kdy místo několika drahých serverů využíváme cloud. Společnost FlexiBee Systems disponuje vybudovanou infrastrukturou, takže služba stojí stokoruny za uživatele místo tisíců. A to vše bez jakékoliv počáteční investice a bezpečněji.
  • Systém je snadno a přitom efektivně ovladatelný, a to z různých platforem - z počítače, notebooku, telefonu nebo tabletu.
  • Aplikace umí komunikovat, nebo tisknout několika jazyky.

FlexiBee je aplikace vysoce bezpečná:

  • FlexiBee používá silné šifrování a postupy, jaké používají i velké banky a státní instituce.
  • Cokoliv je v systému provedeno se zapíše do záznamu o změnách. Záznam nelze uživatelsky měnit ani mazat, takže lze kdykoliv zjistit kdo a co změnil.
  • V systému FlexiBee lze snadno nastavit uživatelská oprávnění, tedy to, kam má uživatel přístup a která data se mu zobrazují. Nastavení umožňuje, aby se uživateli zobrazila data pouze jeho skladu či střediska, aby se nezobrazily nákupní ceny, či že uživatel nemůže měnit již vytištěnou fakturu a mnoho dalšího.
  • Program umožňuje chránit před změnami jednotlivé doklady, či celé období (např. po DPH). Navíc umožňuje zamknout doklady tak, že klient je již měnit nemůže, ale účetní ještě ano. Doklady tak budou vždy pod kontrolou.
  • Zálohování je velmi snadné, protože všechna data jsou vždy dostupná na serveru.

Demo verzi programu je možné zdarma stáhnout na www.flexibee.eu a vyzkoušet si ho. V případě zájmu o vedení účetnictví v programu Flexibee, rádi Vám ho předvedeme a případně Vaše zaměstnance zaškolíme.

Potřebujete nového pracovníka?
Zaměstnejte ho u nás a ušetřete!

Zjistit více »

Používáme pouze osvědčené technologie a software.

Zjistit více »

Kalkulace ceny
vašeho účetnictví

Poptejte nás, a my vám to spočítáme.

Zjistit více »

NOVINKY:

Čekají nás změny v EET

15. 12. 2017 Ústavní soud řešil stížnost opozičních poslanců na EET. Zatímco jako celek ji nezrušil (sleduje podle něj legitimní cíl - efektivní výběr daní), na několik změn přistoupil. Návrh na změnu z…

Téměř polovina firem poskytne zaměstnancům 13. plat

8. 12. 2017 Podle průzkumu Hospodářské komory dokonce 70 % velkých firem poskytne zaměstnancům třináctý plat. Celkově pak k tomuto kroku přikročí 47 % společností. To je oproti loňsku nárůst o 8 %. Část firem odměnu vyplatí…

Archiv novinek »

ZASÍLAT NEWSLETTER: